OPIS ZE STRONY:
Dialego jest uznanym instytutem badań rynkowych w Niemczech, który specjalizuje się w prowadzeniu badań konsumenckich w Internecie.
Słowo „dialego” pochodzi z języka greckiego i oznacza „wybieram”. Firma została założona w 1999 roku przez dyrektora generalnego Anderę Gadeib i obecnie liczy ponad 30 pracowników. Posiadamy siedziby w Nowym Jorku i Londynie, a ostatnio jesteśmy obecni również we Francji, 1 września 2007 roku otworzyliśmy biuro w Paryżu.
Wśród klientów Dialego znajdują się znane firmy i producenci produktów markowych, między innymi DaimlerChrysler AG, L’Oréal Niemcy, Microsoft i Nestlé Schöller.
Dzieląc się opinią z Dialego za pośrednictwem Internetu, możesz mieć bezpośredni wpływ na sposób, w jaki firmy rozwijają produkty i usługi wykorzystywane w codziennym życiu, na przykład: napoje, przekąski, kosmetyki, itp.
MOJE DOŚWIADCZENIA:
Na stronie zarejestrowałem się w połowie czerwca. Od tego czasu dostałem sporą liczbę zaproszeń do ankiet, jednak do znacznej większości niestety nie zakwalifikowałem się. Do tej pory wziąłem udział w 4 badaniach otrzymując za nie łącznie 30 punktów. Każde 10 punktów warte jest 2 złote.
Punkty można również zdobywać:
- za samą rejestrację (30 punktów),
- za zapraszanie znajomych (10 punktów za każde zaproszenie)
Wymiana punktów może nastąpić:
- na udział w projektach charytatywnych (od 100 punktów),
- na bony towarowe EMPIK (od 150 punktów),
- na gotówkę (od 200 punktów).
Dialego to uznana firma i mimo, że na razie nie przesyła zbyt dużej liczby ankiet to można być przynajmniej pewnym, że uzbierane w końcu pieniądze, na pewno wypłaci. Jeśli chcesz uczestniczyć w badaniach rynku organizowanych przez tę witrynę, napisz do mnie a wyślę zaproszenie:
Aktualizacje!
14/03/2010
Rejestracja nowych uczestników została wstrzymana. Oficjalny komunikat mówi: "Z powodu zbyt dużej ilości osób zaproszonych, czas opracowywania wszystkich danych się wydłużył. Niestety formularz do zapraszania znajomych do Panelu jest na razie niedostępny"